Упраўленне па працы, занятасці і соц. абароне прапануе

Інфармацыйны партал дзяржаўнай службы занятасці прызначаны для пераводу паслуг, якія прадастаўляюцца насельніцтву і наймальнікам Рэспублікі Беларусь, у электронны выгляд.

Партал дзяржаўнай службы занятасці даступны ў сетцы Інтэрнэт па адрасе: gsz.gov.by

Партал дазваляе:

  • ствараць для кожнага кліента дзяржаўнай службы занятасці «асабісты кабінет»;

  • падаваць звесткі пра вакансіі ў рэжыме on-line ў органы дзяржаўнай службы занятасці з наступнай публікацыяй іх на партале, а таксама ў аўтаматызаваным рэжыме перадаваць на партал вакансіі, звесткі пра якія прадстаўлены ў дзяржаўную службу занятасці на папяровых носьбітах;

  • атрымліваць звесткі аб наяўнасці вакансій як у цэлым па рэспубліцы, так і па кожным рэгіёне альбо населенага пункта ў асобнасці;

  • ажыццяўляць прагляд рэзюмэ, запоўненых грамадзянамі самастойна ў «асабістым кабінеце» партала ці перададзеных на партал па жаданні беспрацоўных органамі дзяржаўнай службы занятасці;

  • ажыццяўляць падпіску на рассылку як анкет-рэзюмэ, такі інфармацыі аб вакансіях, а таксама атрымліваць паведамлення на e-mail аб з'яўленні на партале падыходнага варыянту для працаўладкавання;

  • накіроўваць водгук на знойдзеную анкету-рэзюмэ небудзь вакансію з дапамогай адпраўкі інфармацыі ў «асабісты кабінет» суіскальніка або наймальніка адпаведна;

  • забяспечваць інфармаванне грамадзян і арганізацый аб сітуацыі на рынку працы рэспублікі, якія праводзяцца мерапрыемствах аб кантактных дадзеных усіх падраздзяленняў органаў дзяржаўнай службы занятасці і аказваемых імі паслуг;

  • атрымаць доступ да банку дадзеных профессиограмм для ажыццяўлення прафарыентацыі грамадзян, а так жа да інфармацыі па навучанні беспрацоўных;

  • атрымаць доступ да нарматыўна-прававым актам, які рэгламентуе дзейнасць дзяржаўнай службы занятасці ў галіне забеспячэння занятасці насельніцтва.

Для работы на партале суіскальніку неабходна:

  • наяўнасць зарэгістраванага e-mail;

  • выканаць доступ у сетку Інтэрнэт і ажыццявіць рэгістрацыю на партале дзяржаўнай службы занятасці (gsz.gov.by);

  • ажыццявіць актывацыю «асабістага кабінета» шляхам пераходу па спасылцы, дасланай парталам gsz.gov.by на ўказаны пры рэгістрацыі e-mail (у далейшым – аўтарызацыя на партале для работы ў «асабістым кабінеце» суіскальніка выконваецца па лагіну і паролю).

Для работы на партале наймальніку неабходна:

  • наяўнасць сертыфіката адкрытага ключа праверкі ЭЛП, выдадзенага які сведчыць цэнтрам фонду сацыяльнай абароны насельніцтва (далей - ЭЛП);

  • наяўнасць зарэгістраванага e-mail;

  • Ажыццявіць наладу персанальнага кампутара для выкарыстання ЭЛП;

  • выканаць доступ у сетку Інтэрнэт і ажыццявіць актывацыю «асабістага кабінета» шляхам ўваходу на партал (gsz.gov.by) з ключом ЭЛП.

*пры адсутнасці ў арганізацыі ЭЛП, выдадзенага які сведчыць цэнтрам фонду сацыяльнай абароны насельніцтва, неабходна звярнуцца ў раённы аддзел ФСАН паводле тэрытарыяльнай прыналежнасці арганізацыі.

Форма кантрольных спісаў пытанняў (чэк-лістоў) у сферы нагляду за выкананнем заканадаўства аб занятасці насельніцтва (гл. тут)