Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама забяспечвае рэалізацыю на тэрыторыі горада Гомеля дзяржаўнай палітыкі ў галіне працы, занятасці і сацыяльнай абароны насельніцтва і ажыццяўляе наступныя функцыі:
- забяспечвае павелічэнне колькасці занятых у эканоміцы, уцягненне ў эканамічную дзейнасць незанятых грамадзян;
- ажыццяўляе меры па ўдасканаленні арганізацыі аплаты і стымулявання працы, тарыфікацыі якія працуюць;
- ажыццяўляе рэгістрацыю грамадзян беспрацоўнымі і забяспечвае выплаты ў выглядзе дапамогі па беспрацоўі; стыпендый, накіраваным на прафесійнае навучанне; матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным і членам яго сям'і, а таксама грамадзянам у перыяд прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі;
- аказвае садзейнічанне грамадзянам у пошуку падыходзячай работы, наймальнікам – у падборы неабходных работнікаў;
- праводзіць інфармацыйныя мерапрыемствы («Кірмаш вакансій», «Міні-кірмаш вакансій», «Дзень прадпрыемства»)
- праводзіць прафесійную арыентацыю, кансультаванне беспрацоўных і тых, хто звярнуўся за садзейнічаннем у працаўладкаванні грамадзян;
- накіроўвае беспрацоўных на прафесійную падрыхтоўку, перападрыхтоўку і павышэнне кваліфікацыі;
- садзейнічае забеспячэнню занятасці насельніцтва грамадзянам, з ліку катэгорый, не здольных на роўных умовах канкурыраваць на рынку працы, а таксама грамадзян, абавязаных кампенсаваць расходы, затрачаныя дзяржавай на ўтрыманне дзяцей, якія знаходзяцца на дзяржаўным забеспячэнні;
- падрыхтоўвае прапановы па ўстанаўленню наймальнікам броні для прыёму на працу грамадзян, якія асабліва маюць патрэбу ў сацыяльнай абароне і не здольных на роўных умовах канкурыраваць на рынку працы і іншых грамадзян у парадку, устаноўленым заканадаўствам, а таксама па ўстанаўленню заданні наймальнікам па стварэнні рабочых месцаў, у тым ліку спецыялізаваных для асоб з абмежаванай працаздольнасцю;
- садзейнічае развіццю прадпрымальніцкай дзейнасці і самастойнай занятасці беспрацоўных і асоб, якія шукаюць працу;
- удзельнічае ў правядзенні аплатных грамадскіх работ, заключае з наймальнікамі адпаведныя дагаворы, накіроўвае ва ўстаноўленым парадку на гэтыя працы беспрацоўных і грамадзян, якія звяртаюцца па пытаннях садзейнічання ў працаўладкаванні;
- садзейнічае перасяленню беспрацоўных і членаў іх сем'яў у іншую мясцовасць на новае месца жыхарства і працы, кампенсуе матэрыяльныя выдаткі беспрацоўным, накіраваным на новае месца жыхарства і работы;
- садзейнічае арганізацыі часовай працоўнай занятасці студэнцкай і вучнёўскай моладзі ў вольны ад вучобы час і падчас летніх канікул;
- забяспечвае комплекснасць прадастаўлення паслуг, што аказваюцца грамадзянам, распрацоўвае і рэалізуе мерапрыемствы, накіраваныя на спрашчэнне працэдур выдачы дакументаў, якія змяшчаюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне, на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно»;
- удзельнічае ў распрацоўцы і выкананні сацыяльных праграм па абароне сям'і, жанчын, грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў, інвалідаў і іншых катэгорый грамадзян, якія маюць патрэбу ў дзяржаўнай падтрымцы;
- арганізуюцца накіравання грамадзян для праходжання альтэрнатыўнай службы ў арганізацыі ў адпаведнасці з прадпісаннямі;
- афармляюцца і выдаюцца грамадзянам, якія накіроўваюцца для праходжання альтэрнатыўнай службы, пасведчанні, уліковыя карты і прадпісанні;
- забяспечваюць грамадзян, якія накіроўваюцца для праходжання альтэрнатыўнай службы, праязнымі дакументамі для накіравання да месца праходжання альтэрнатыўнай службы, а грамадзян, звольненых з альтэрнатыўнай службы, – да месца жыхарства;
- пісьмова інфармуюць аб прыбыцці грамадзяніна да месца праходжання альтэрнатыўнай службы і приступлении да выканання абавязкаў альтэрнатыўнай службы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь і ваенны камісарыят (адасобленае падраздзяленне ваеннага камісарыята) раёна (горада) па месцы жыхарства грамадзяніна (далей – ваенны камісарыят);
- ажыццяўляюць кантроль за праходжаннем грамадзянамі альтэрнатыўнай службы, прымаюць меры па абароне іх правоў і законных інтарэсаў;
- пісьмова інфармуюць органы дазнання (тэрытарыяльныя органы ўнутраных спраў) па месцы знаходжання арганізацый, у якіх грамадзяне праходзяць альтэрнатыўную службу, аб ухіленні грамадзян ад праходжання альтэрнатыўнай службы;
- прымаюць рашэнні аб звальненні грамадзян з альтэрнатыўнай службы.
246050 г. Гомель, вул. Пралетарская, 18
e-mail: trudsan@mail.gomel.by
Вамбрыкаў Генадзь Анатольевіч
начальнік упраўлення
Тэл: 50-66-86
Прыёмная тэл.: 75-56-86
Самсонава Галіна Валер'еўна
тэл. 50-67-71
Найдзен Наталля Уладзіміраўна
намеснік начальніка
Аддзел па працаўладкаванні і кансультацыям
начальнік аддзела
тэл. 50-63-60
Аддзел садзейнічання занятасці насельніцтва
Кушнер Алена Іванаўна
начальнік аддзела
тэл. 50-59-24
Аддзел прававой і кадравай працы
Пінчук Наталля Сяргееўна
начальнік аддзела
тэл. 50-64-60
Аддзел рынку працы і прафесійнай падрыхтоўкі
Шутава Людміла Леанідаўна
начальнік аддзела
тэл. 50-65-10
Аддзяленне бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці
Шаўцова Святлана Аляксандраўна
галоўны бухгалтар
тэл. 50-68-69
Аддзел аховы працы і заработнай платы
Кульбіцкі Дзмітрый Уладзіміравіч
начальнік аддзела
тэл. 50-64-20
Адміністратар
тэл. 50 65 49
Пералік адміністрацыйных працэдур
Рэжым работы Ўпраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама
8.30 – 17.30
абед з 13.00 да 14.00
выхадныя дні: субота, нядзеля
дадаткова арганізаваны прыём грамадзян:
панядзелак – 17.30 – 20.00
субота 9.00 – 13.00
ПРЫЁМ ЗАЦІКАЎЛЕНЫХ АСОБ ПА ПЫТАННІ АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР У КІРАВАННІ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЕ ГОМЕЛЬСКАГА ГАРВЫКАНКАМА УСТАЛЯВАНЫ ПА НАСТУПНЫМ ГРАФІКУ:
ПАНЯДЗЕЛАК - ПЯТНІЦА З 8.00 ДА 17.30 ГАДЗІН
(ПЕРАПЫНАК НА АБЕД З 13.00 ДА 14.00 ГАДЗІН)
ВЫШЭЙСТАЯЧЫЯ АРГАНІЗАЦЫІ
ГОМЕЛЬСКІ ГАРАДСКІ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Адрас: 246050 г. Гомель, ул. Советская,16
тэл. 75-52-92, 75-44-93
КАМІТЭТ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЕ ГОМЕЛЬСКАГА АБЛВЫКАНКАМА
Адрас: 246050 г. Гомель, зав. Спартака,2а
тэл. 75-45-92
РЭЖЫМ ПРАЦЫ
панядзелак-пятніца 8.30-17.30
перапынак на абед 13.00-14.00
Дадаткова арганізаваны прыём грамадзян:
панядзелак-пятніца 17.30-19.00
субота 9.00-13.00
Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў прыёмнай начальніка ўпраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама 2-й паверх, кабінет №17 тэл. 75-56-86
Адказны – намеснік начальніка ўпраўлення па працы, занятасці сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама Свяцюха Наталля Міхайлаўна.