Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама забяспечвае рэалізацыю на тэрыторыі горада Гомеля дзяржаўнай палітыкі ў галіне працы, занятасці і сацыяльнай абароны насельніцтва і ажыццяўляе наступныя функцыі:

· забяспечвае павелічэнне колькасці занятых у эканоміцы, уцягненне ў эканамічную дзейнасць незанятых грамадзян;

· ажыццяўляе меры па ўдасканаленні арганізацыі аплаты і стымулявання працы, тарыфікацыі якія працуюць;

· ажыццяўляе рэгістрацыю грамадзян беспрацоўнымі і забяспечвае выплаты ў выглядзе дапамогі па беспрацоўі; стыпендый, накіраваным на прафесійнае навучанне; матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным і членам яго сям'і, а таксама грамадзянам у перыяд прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі;

· аказвае садзейнічанне грамадзянам у пошуку падыходзячай работы, наймальнікам – у падборы неабходных работнікаў;

· праводзіць інфармацыйныя мерапрыемствы («Кірмаш вакансій», «Міні-кірмаш вакансій», «Дзень прадпрыемства»)

· праводзіць прафесійную арыентацыю, кансультаванне беспрацоўных і тых, хто звярнуўся за садзейнічаннем у працаўладкаванні грамадзян;

· накіроўвае беспрацоўных на прафесійную падрыхтоўку, перападрыхтоўку і павышэнне кваліфікацыі;

· садзейнічае забеспячэнню занятасці насельніцтва грамадзянам, з ліку катэгорый, не здольных на роўных умовах канкурыраваць на рынку працы, а таксама грамадзян, абавязаных кампенсаваць расходы, затрачаныя дзяржавай на ўтрыманне дзяцей, якія знаходзяцца на дзяржаўным забеспячэнні;

· падрыхтоўвае прапановы па ўстанаўленню наймальнікам броні для прыёму на працу грамадзян, якія асабліва маюць патрэбу ў сацыяльнай абароне і не здольных на роўных умовах канкурыраваць на рынку працы і іншых грамадзян у парадку, устаноўленым заканадаўствам, а таксама па ўстанаўленню заданні наймальнікам па стварэнні рабочых месцаў, у тым ліку спецыялізаваных для асоб з абмежаванай працаздольнасцю;

· садзейнічае развіццю прадпрымальніцкай дзейнасці і самастойнай занятасці беспрацоўных і асоб, якія шукаюць працу;

· удзельнічае ў правядзенні аплатных грамадскіх работ, заключае з наймальнікамі адпаведныя дагаворы, накіроўвае ва ўстаноўленым парадку на гэтыя працы беспрацоўных і грамадзян, якія звяртаюцца па пытаннях садзейнічання ў працаўладкаванні;

· садзейнічае перасяленню беспрацоўных і членаў іх сем'яў у іншую мясцовасць на новае месца жыхарства і працы, кампенсуе матэрыяльныя выдаткі беспрацоўным, накіраваным на новае месца жыхарства і работы;

· садзейнічае арганізацыі часовай працоўнай занятасці студэнцкай і вучнёўскай моладзі ў вольны ад вучобы час і падчас летніх канікул;

· забяспечвае комплекснасць прадастаўлення паслуг, што аказваюцца грамадзянам, распрацоўвае і рэалізуе мерапрыемствы, накіраваныя на спрашчэнне працэдур выдачы дакументаў, якія змяшчаюць пацвярджэнне фактаў, якія маюць юрыдычнае значэнне, на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно»;

· ўдзельнічае ў распрацоўцы і выкананні сацыяльных праграм па абароне сям'і, жанчын, грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў, інвалідаў і іншых катэгорый грамадзян, якія маюць патрэбу ў дзяржаўнай падтрымцы;

· арганізуюцца накіравання грамадзян для праходжання альтэрнатыўнай службы ў арганізацыі ў адпаведнасці з прадпісаннямі;

· афармляюцца і выдаюцца грамадзянам, якія накіроўваюцца для праходжання альтэрнатыўнай службы, пасведчанні, уліковыя карты і прадпісанні;

· забяспечваюць грамадзян, якія накіроўваюцца для праходжання альтэрнатыўнай службы, праязнымі дакументамі для накіравання да месца праходжання альтэрнатыўнай службы, а грамадзян, звольненых з альтэрнатыўнай службы, – да месца жыхарства;

· пісьмова інфармуюць аб прыбыцці грамадзяніна да месца праходжання альтэрнатыўнай службы і приступлении да выканання абавязкаў альтэрнатыўнай службы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь і ваенны камісарыят (адасобленае падраздзяленне ваеннага камісарыята) раёна (горада) па месцы жыхарства грамадзяніна (далей – ваенны камісарыят);

· ажыццяўляюць кантроль за праходжаннем грамадзянамі альтэрнатыўнай службы, прымаюць меры па абароне іх правоў і законных інтарэсаў;

· пісьмова інфармуюць органы дазнання (тэрытарыяльныя органы ўнутраных спраў) па месцы знаходжання арганізацый, у якіх грамадзяне праходзяць альтэрнатыўную службу, аб ухіленні грамадзян ад праходжання альтэрнатыўнай службы;

прымаюць рашэнні аб звальненні грамадзян з альтэрнатыўнай службы.

 
246050 г. Гомель, вул. Пралетарская, 18

e-mail: trudsan@mail.gomel.by


Ключынскі Аляксандр Паўлавіч
начальнік упраўлення
Тэл: 75-56-86
Прыёмная тэл.: 75-56-86

Светюха Наталля Міхайлаўна
намеснік начальніка
тэл. 75-57-71

Знойдзены Наталля Уладзіміраўна
намеснік начальніка
тэл. 75-49-90

Аддзел па працаўладкаванні і кансультацыям
Соич Вікторыя Валер'еўна
начальнік аддзела
тэл. 75-71-10

Аддзел садзейнічання занятасці насельніцтва
Кушнер Алена Іванаўна
начальнік аддзела
тэл. 75-59-24

Аддзел прававой і кадравай працы
Пінчук Наталля Сяргееўна
начальнік аддзела
тэл. 75-62-60

Аддзел рынку працы і прафесійнай падрыхтоўкі
Самсонава Галіна Валер'еўна
начальнік аддзела
тэл. 75-65-10

Аддзяленне бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці
Пысикова Алена Мікалаеўна
галоўны бухгалтар
тэл. 75-60-69

Аддзел аховы працы і заработнай платы
Кульбіцкі, Дзмітрый Уладзіміравіч
начальнік аддзела
тэл. 75-66-20

Пералік адміністрацыйны працэдур

Рэжым работы Ўпраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама

8.30 – 17.30
абед з 13.00 да 14.00
выхадныя дні: субота, нядзеля
дадаткова арганізаваны прыём грамадзян:
панядзелак – 17.30 – 20.00
субота 9.00 – 13.00

ПРЫЁМ ЗАЦІКАЎЛЕНЫХ АСОБ ПА ПЫТАННІ АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР У КІРАВАННІ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЕ ГОМЕЛЬСКАГА ГАРВЫКАНКАМА УСТАЛЯВАНЫ ПА НАСТУПНЫМ ГРАФІКУ:

ПАНЯДЗЕЛАК - ПЯТНІЦА З 8.00 ДА 17.30 ГАДЗІН
(ПЕРАПЫНАК НА АБЕД З 13.00 ДА 14.00 ГАДЗІН)

ВЫШЭЙСТАЯЧЫЯ АРГАНІЗАЦЫІ

ГОМЕЛЬСКІ ГАРАДСКІ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

Адрас: 246050 г. Гомель, ул. Советская,16

тэл. 75-52-92, 75-44-93

КАМІТЭТ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЕ ГОМЕЛЬСКАГА АБЛВЫКАНКАМА

Адрас: 246050 г. Гомель, зав. Спартака,2а

тэл. 75-45-92

РЭЖЫМ ПРАЦЫ

панядзелак-пятніца 8.30-17.30

перапынак на абед 13.00-14.00

дадаткова арганізаваны прыём грамадзян:

панядзелак-пятніца 17.30-19.00

субота 9.00-13.00


Графік прыёму грамадзян па асабістых пытаннях ва ўпраўленні па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама

Графік правядзення «прамых тэлефонных ліній» службовымі асобамі упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама на 3 квартал 2019 года


Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў прыёмнай начальніка ўпраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама 2-й паверх, кабінет №17 тэл. 75-56-86
Адказны – намеснік начальніка ўпраўлення па працы, занятасці сацыяльнай абароне Гомельскага гарвыканкама Светюха Наталля Міхайлаўна.


ІНФАРМАЦЫЯ ДЛЯ НАЙМАЛЬНІКАЎ

ІНФАРМАЦЫЯ ДЛЯ ГРАМАДЗЯН