Садзейнічанне занятасці насельніцтва
САДЗЕЙНІЧАННЕ ЗАНЯТАСЦІ НАСЕЛЬНІЦТВА
Пастаянна дзеючыя камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва:
адміністрацыя Чыгуначнага раёна Гомеля
адміністрацыя Цэнтральнага раёна Гомеля
адміністрацыя Савецкага раёна Гомеля
адміністрацыя Навабеліцкага раёна Гомеля
Алгарытм дзеянняў для выключэння з спісу працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы
Як даведацца, аднесены грамадзянін да не занятым у эканоміцы
У мэтах інфармавання грамадзян аб знаходжанні іх у базе дадзеных працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы, ўведзена электронная паслуга – прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятаму ў эканоміцы.
Паслуга даступная з 1 снежня 2018 г.
Скарыстацца дадзенай паслугай грамадзянін можа толькі ў адносінах да сябе асабіста.
Што неабходна зрабіць?
Першы крок.
Атрымаць электронную лічбавую подпіс або унікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль.
1. Для атрымання электроннай лічбавай подпісы грамадзянін звяртаецца ў рэспубліканскі які сведчыць цэнтр Дзяржскак (падрабязная інфармацыя па спасылцы https://nces.by/pki/) і праходзіць рэгістрацыю на Адзіным партале электронных паслуг згодна інструкцыі. Паслуга платная.
Падрабязная інфармацыя па атрыманні электроннай лічбавай подпісы па спасылцы https://nces.by/pki/ruc/order/initial-registration-private-person/
2. Для атрымання унікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну неабходна звярнуцца:
- у службу «Адно акно» і прад'явіць пашпарт. На падставе заявы фарміруецца асабісты электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца унікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль;
- у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг па адрасе: г. Мінск, пр. Машэрава, 25, пам. 200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым працы: панядзелак-пятніца 8.00-19.00. Тэлефон: +375 17 229 30 00 доб. 707
Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца бясплатна.
Падрабязная інфармацыя па атрымання унікальнага ідэнтыфікатара па спасылцы https://nces.by/nces-ptistupil-k-vydache-unikalnogo-identifikatora/
Другі крок.
Неабходна аўтарызавацца на партале: ажыццявіць ўваход у асабісты кабінет.
Аўтарызацыя ажыццяўляецца згодна з спосабу рэгістрацыі: з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара альбо з выкарыстаннем сродкаў электроннай лічбавай подпісы.
Трэці крок.
Пасля ўваходу ў асабісты кабінет грамадзяніну неабходна выбраць паслугу 3.33.03 «Прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятым у эканоміцы» і атрымаць адказ.
Дадаткова інфармуем.
Таксама для атрымання інфармацыі аб тым, ці ўтрымліваюцца звесткі аб грамадзяніне ў базе дадзеных, можна звярнуцца ў пастаянна дзеючую камісію па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва па месцы Вашай рэгістрацыі з дапамогай тэлефоннага званка або пісьмовага звароту, у тым ліку і на адрас электроннай пошты камісіі. Пры гэтым для ідэнтыфікацыі грамадзяніна неабходна паведаміць свой ідэнтыфікацыйны нумар, а таксама іншую інфармацыю, якая змяшчаецца ў дакуменце, які сведчыць асобу.