Фінансавае ўпраўленне

Фінансавае ўпраўленне Гомельскага гарадскога выканаўчага камітэта
Паштовы адрас:
246050, г. Гомель, вул. Камунараў,5
Тэлефон/факс: +375 232 25 67 84
e-mail: fo.40200@minfin.gov.by
Абонент СМДЗ: Org2168
Рэжым работы:
панядзелак–пятніца: 8.30–13.00, 14.00–17.30
перадсвяточныя дні: 8.30–13.00, 14.00–16.30
УНП 400245394
р.р. BY15АКВВ36049000011563000000
у ААТ «ААБ Беларусбанк», г. Мінск
БІК AKBBBY2X

Рэквізіты для залічэння плацяжоў у гарадскі бюджэт
Нумар рахунку:
па Чыгуначным раёне
№BY34АКВВ36024020001740000000
па Навабеліцкім раёне
№BY35АКВВ360240200001610000000
па Савецкім раёне
№BY33АКВВ36024020001870000000
па Цэнтральным раёне
№BY80АКВВ36024020001580000000
Найменне бенефіцыяра: Галоўнае ўпраўленне Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па Гомельскай вобласці УНП400555165.

Вышэйстаячыя органы:

1. Гомельскі гарадскі выканаўчы камітэт
Паштовы адрас:
246050, г.Гомель, вул.Савецкая,16
тэлефон: + 375 232 75 52 92
рэжым работы: панядзелак-пятніца 08-30 – 13-00, перапынак 13-00 – 14-00
адрас электроннай пошты (для дзелавой перапіскі)  gik@gorod.gomel.by

2. Галоўнае фінансавае ўпраўленне Гомельскага абластнога выканаўчага камітэта
Паштовы адрас:
246050, г. Гомель, пр. Леніна,2
тэлефон: +375 232 33 40 03 – прыёмная
факс: +375232334043
рэжым работы: панядзелак–пятніца: 8.30–13.00, 14.00–17.30
перадсвяточныя дні: 8.30–13.00, 14.00–16.30
e-mail: gfu.gomelobl@minfin.gov.by

Фінансавае ўпраўленне Гомельскага гарадскога выканаўчага камітэта
з’яўляецца структурным падраздзяленнем Гомельскага гарадскога выканаўчага камітэта  і падпарадкоўваецца ў сваёй дзейнасцi Гомельскаму гарадскому выканаўчаму камітэту і галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Гомельскага абласнога выканаўчага камітэта.
У сваёй дзейнасці фінансавае ўпраўленне кіруецца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь,
заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, рашэннямі і распараджэннямі гарадскога Савета дэпутатаў і Гомельскага гарадскога выканаўчага камітэта, загадамі, інструкцыямі, указаннямі Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь і галоўнага фінансавага ўпраўлення Гомельскага абластнога выканаўчага камітэта.
Рашэнне Гомельскага гарадскога выканаўчага камітэта ад 31 мая 2018 г. № 557 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб фінансавым ўпраўленні Гомельскага гардскога выканаўчага камітэта».

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца фінансавым упраўленнем, у дачыненні да суб`ектаў гаспадарання

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца фінансавым упраўленнем па заявах грамадзян

Асноўнымі задачамі фінансавага ўпраўлення з’яўляюцца:
1. Эфектыўнае правядзенне бюджэтна-фінансавай і падатковай, у частцы мясцовых падаткаў і збораў, палітыкі на тэрыторыі горада Гомеля.
2. Складанне праекта бюджэту горада Гомеля (далей – бюджэт горада) і прадстаўленне яго на разгляд гарвыканкама і зацвярджэнне Гомельскага гарадскога Савета дэпутатаў.
3. Правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасовым і поўным паступленні даходаў, эфектыўным і мэтавым расходаванні сродкаў бюджэту горада.
4. Кантроль за выкананнем бюджэтнага заканадаўства на стадыі складання, разгляду, зацвярджэння і выканання бюджэту горада.
Фінансавае ўпраўленне разглядае звароты (прапановы, заявы, скаргі) грамадзян, юрыдычных асоб, індывідуальных прадпрымальнікаў па пытаннях, аднесеных да кампетэнцыі фінансавых органаў.
Падача электронных зваротаў  у фінансавае ўпраўленне Гомельскага гарадскога выканаўчага камітета ажыццяўляецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб. Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.
«Гарачая лінія» праводзіцца ў рабочы час у рабочыя дні па тэлефоне: +375 232 25 67 87

Прыём грамадзян спецыялістамі фінансавага ўпраўлення ажыццяўляецца:
панядзелак–пятніца: 8.30–13.00, 14.00–17.30
субота: з 9.00 да 13.00 па папарэднім запісе
(папярэдні запіс ажыццяўляецца ў прыёмнай фінансавага ўпраўлення (каб. № 6) ці па тэлефоне 256787).

1. Нарматыўна-прававыя акты, якія рэгулююць ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур.

2. Нарматыўна-прававыя акты па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.

Кіраўніцтва фінансавага ўпраўлення, час прыёму, кантакты:

 

Час прыёму

каб. №

тэлефон

Начальнік  фінансавага ўпраўлення
Лазарэнка Жанна Валер’еўна

Кожная серада месяца
8.00-13.00

 

7

 

32 92 78

Намеснік начальніка  фінансавага ўпраўлення
Калінкова Таццяна Рыгораўна

Кожныя чацвер i пятніца месяца
14.00-17.30

 

8

 

50 64 43

Намеснік начальніка  фінансавага ўпраўлення
Цалка Ірына Валер’еўна

Кожныя панядзелак i аўторак месяца
8.00-13.00

 

12

 

32 92 79

Папярэдні запіс па тэлефоне 25 67 87

Структурныя падраздзяленні фінансавага ўпраўлення, кантакты:

 

Аддзел бюджэтнага планавання

Начальнік аддзела – Пысікава Алена Мікалаеўна

каб. №13
тэл. 50 64 18

Аддзел фінансавання невытворчай сферы

Начальнік аддзела – Гуляева Лідзія Васільеўна

каб. №13
тэл. 50 64 28

Аддзел даходаў бюджэту

Начальнік аддзела – Чарнякова Ангеліна Кузьмінічна

 каб. №9
тэл. 50 64 19

Аддзел фінансаў вытворчай сферы

Начальнік аддзела – Казлоўская Марына Віктараўна

каб. №9
тэл. 50 64 31

Аддзяленне бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці

Галоўны бухгалтар – Кавалёва Святлана Уладзіміраўна

каб. №11
тэл. 50 64 02

Сектар прававой і кадравай работы

Загадчык сектарам – Кочкіна Алена Васільеўна

каб. №10
тэл. 50 64 08