Садзейнічанне занятасці насельніцтва
САДЗЕЙНІЧАННЕ ЗАНЯТАСЦІ НАСЕЛЬНІЦТВА
Пастаянна функцыянуючыя камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва:
- адміністрацыя Чыгуначнага раёна Гомеля
- адміністрацыя Цэнтральнага раёна Гомеля
- адміністрацыя Савецкага раёна Гомеля
- адміністрацыя Навабеліцкага раёна Гомеля
Алгарытм дзеянняў для выключэння са спісу працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы
Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22 красавіка 2018 г. № 314 «Аб вызначэнні паслуг, якія прадстаўляюцца працаздольным грамадзянам, не занятым у эканоміцы, па цэнах (тарыфах), якія забяспечваюць поўнае пакрыццё эканамічна абгрунтаваных выдаткау на іх аказанне, і аб ўмовах іх прадастаўлення»
Як даведацца, аднесены грамадзянін да не занятых у эканоміцы
У мэтах інфармавання грамадзян аб знаходжанні іх у базе дадзеных працаздольных грамадзян, якія не заняты у эканоміцы, уведзена электронная паслуга – прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятых ў эканоміцы.
Паслуга даступная з 1 снежня 2018 г.
Скарыстацца дадзенай паслугай грамадзянін можа толькі ў адносінах да сябе асабіста.
Што неабходна зрабіць?
Першы крок.
Атрымаць электронны лічбавы подпіс або ўнікальны ідэнтыфікатар: Лагін і пароль.
1. Для атрымання электроннага лічбавага подпісу грамадзянін звяртаецца ў Рэспубліканскі цэнтр засведчання ДзяржСУАК (падрабязная інфармацыя па спасылцы https://nces.by/pki/) і праходзіць рэгістрацыю на Адзіным партале электронных паслуг паводле інструкцыі. Паслуга платная.
Падрабязная інфармацыя па атрыманні электроннага лічбавага подпісу па спасылцы https://nces.by/pki/ruc/order/initial-registration-private-person/
2. Для атрымання унікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну неабходна звярнуцца:
- у службу «Адно акно» і прад'явіць пашпарт. На падставе заявы фарміруецца асабісты Электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца унікальны ідэнтыфікатар: Лагін і пароль;
- у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг па адрасе: г. Мінск, пр. Машэрава, 25, пам. 200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым працы: Панядзелак-Пятніца 8.00-19.00. Тэлефон: +375 17 229 30 00 доб. 707
Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца бясплатна.
Падрабязная інфармацыя па атрыманнi ўнікальнага ідэнтыфікатара па спасылцы https://nces.by/nces-ptistupil-k-vydache-unikalnogo-identifikatora/
Другі крок.
Неабходна аўтарызавацца на партале: ажыццявіць yваход у асабісты кабінет.
Аўтарызацыя ажыццяўляецца згодна спосабу рэгістрацыі: з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара альбо з выкарыстаннем сродкаў электроннага лічбавага подпісу.
Трэці крок.
Пасля ўваходу ў асабісты кабінет грамадзяніну неабходна выбраць паслугу 3.33.03 «Прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятых у эканоміцы» і атрымаць адказ.
Дадаткова інфармуем
Грамадзяніну неабходна паведаміць свой ідэнтыфікацыйны нумар, а таксама іншую інфармацыю для атрымання звестак аб тым, ці ўтрымліваецца інфармацыя аб грамадзяніне ў базе дадзеных, можна звярнуцца ў пастаянна дзеючую камісію па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва па месцы вашай рэгістрацыі з дапамогай тэлефоннага званку або пісьмовага звароту, у тым ліку і на адрас электроннай пошты камісіі. Пры гэтым для ідэнтыфікацыі, што змяшчаецца ў дакуменце, які засведчвае асобу.