Упраўленне гандлю і паслуг
ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР, ЯКІЯ АЖЫЦЦЯЎЛЯЮЦЦА УПРАЎЛЕННЕМ ГАНДЛЮ І ПАСЛУГ ГОМЕЛЬСКАГА ГАРВЫКАНКАМА Ў ДАЧЫНЕННІ ДА ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ
(г. Гомель, вул. Савецкая,16; тэл. 34 77 59)
ЧАС ПРЫЁМУ:
панядзелак, аўторак, серада, пятніца: 8.30 - 17.30 абед 13.00 - 14.00
чацвер: з 8.00 да 20.00, абед 13.00 - 14.00
Найменне адміністрацыйнай працэдуры
|
9.6. Ўзгадненне рэжыму работы аб'екта бытавога абслугоўвання насельніцтва |
Орган, упаўнаважаны на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры |
Упраўленне гандлю і паслуг Гомельскага гарвыканкама Начальнік аддзела таварных рэсурсаў, грамадскага харчавання і платных бытавых паслуг: Буракова Святлана Валер'еўна г 34 77 58, каб. 105 у выпадку часовага адсутнасці – Андрэева Святлана Уладзіміраўна г 34 77 64, каб. 109 |
Пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўпаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
-заява па ўстаноўленай форме з указаннем меркаванага рэжыму працы, - копія дакумента, які пацвярджае знаходжанне капітальнага будынка (будынка, збудавання) або ізаляванага памяшкання, у якім мяркуецца ажыццяўляць або ажыццяўляецца дзейнасць, у юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка ў уласнасці або ў карыстанні (для стацыянарных аб'ектаў бытавога абслугоўвання насельніцтва) -згода агульнага сходу членаў (сходу ўпаўнаважаных членаў) гаражнага кааператыва на выкарыстанне гаража ў якасці майстэрні (для майстэрняў па тэхнічным абслугоўванні і рамонце транспартных сродкаў, размешчаных на тэрыторыі гаражных кааператываў) |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
3 працоўных дня |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
9.9. Выдача дазволу на стварэнне рынку, ўзгадненне схемы рынку, унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у дазвол на стварэнне рынку, схему рынку |
Орган, упаўнаважаны на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры |
Упраўленне гандлю і паслуг Гомельскага гарвыканкама Намеснік начальніка ўпраўлення гандлю і паслуг - Лазунова Наталля Мікалаеўна г 34 77 51, каб 104 у выпадку часовага адсутнасці – Буракова Святлана Валер'еўна тэл. 34 77 58, каб. 105 |
Пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўпаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заяву (у адвольнай форме) з указаннем назвы, тыпу і спецыялізацыі рынку -схема рынку |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
10 рабочых дзён |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры
|
9.10. Унясенне звестак у Гандлёвы рэестр Рэспублікі Беларусь, у тым ліку ўключэнне звесткі ў Гандлёвы рэестр Рэспублікі Беларусь, унясенне змяненняў і (ці) дапаўненняў у звесткі, уключаныя ў Гандлёвы рэестр Рэспублікі Беларусь, выключэнне звестак з Гандлёвага рэестра Рэспублікі Беларусь, ўзгадненне рэжыму работы гандлёвага аб'екта, аб'екта грамадскага харчавання, гандлёвага цэнтра, рынку, суб'екта гандлю, які ажыццяўляе гандаль без (па-за) гандлёвых аб'ектаў |
Орган, упаўнаважаны на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры |
Упраўленне гандлю і паслуг Гомельскага гарвыканкама
Галоўныя спецыялісты - Новікава Ганна Сяргееўна тэл. 34 77 50 каб. 103 Андрэева Святлана Уладзіміраўна тэл. 34 77 64, каб. 109 Семянцова Наталля Аляксандраўна тэл. 34 77 52 каб. 103 у выпадку часовага адсутнасці –
Начальнік аддзела таварных рэсурсаў, грамадскага харчавання і платных бытавых паслуг – Буракова Святлана Валер'еўна – 34 77 58, каб. 105 |
Пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўпаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заяву аб уключэнні звестак у Гандлёвы рэестр Рэспублікі Беларусь (гл. тут) -заяву аб узгадненні рэжыму работы -заяву аб унясенні змяненняў і (або) дапаўненняў у звесткі, уключаныя ў Гандлёвы рэестр Рэспублікі Беларусь (гл. тут) -заяву аб выключэнні звестак з Гандлёвага рэестра Рэспублікі Беларусь (гл. тут) |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
5 працоўных дзён |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры
|
9.21. Узгадненне правядзення кірмашу |
Орган, упаўнаважаны на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры |
Упраўленне гандлю і паслуг Гомельскага гарвыканкама Загадчык сектара арганізацыі гандлю, ліцэнзавання асобных відаў дзейнасці – Лісічкіна Марына Валер'еўна г 34 77 25, каб. 101
у выпадку часовага адсутнасці – Семянцова Наталля Аляксандраўна г 34 77 52 каб. 103 |
Пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ў упаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заяву (у адвольнай форме) - спіс удзельнікаў кірмашу -дакумент, які пацвярджае правамоцтвы арганізатара на правядзенне кірмашу на пэўнай тэрыторыі (у будынку, памяшканні) |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
15 рабочых дзён |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
на час правядзення кірмашу |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |